måndag, januari 15, 2007

I wanted to put them on my fingers and pretend I had witch nails.

Joråsåatt, idag har vi nästan gjort färdigt steg ett av projekt "förhindra lägenheten att rasa ihop under tyngden av alla dessa saker"

Mitt före detta sovrum, numera datarum/gästrum fick sig en rejäl genomkörare, och det som består av de förr så enorma högarna är numera endast 4 sopsäckar i ett hörn (nästa gång ska jag komma ihåg att tippen inte har öppet på söndagskvällar innan jag börjar rensa saker)

Jag har byggt en cheerleading-hörna i den oanvända hallen på övervåningen. Den består just nu endast av ett skrivbord och osorterade viktiga papper, men ska kompletteras med plats att hänga mina medaljer, och ett litet pokalskåp att ha fina minnen i (inte för att vi har några pokaler än, men det kommer väl så småningom *hihi*)

Jag borde sova nu, men jag är inte trött. Jag har inget annat vettigt att göra heller, så detta skulle kunna vara det mest meningslösa inlägget hittils. På tisdag börjar skolan =)

Inga kommentarer: