tisdag, januari 16, 2007

I'm a nurse, J.D. I'm trained to fake it.

Joråsåatt, Sanna Kallur fick Jerringpriset, way to go girl! Jag längtar till den dagen cheerleading är representerat på idrottsgalan.

Falugång, var det hur kul som helst eller? "Kan du hålla den här, Foten fungerar ju bra med gång".

Jag vill bara göra er uppmärksam på att jag är vaken klockan 06.39, och det är inte på grund att jag varit vaken hela natten! Idag börjar skolan, och jag är uppspelt och nervös och jag vet inte allt.
Jag har längtat så länge efter detta, men nu börjar tankarna krypa fram. Inte sedan i ettan på gymnasiet har jag haft en riktig klass, och det har tärt på min skolvilja. Jag är ett ganska stort behov av att tillhöra, även om jag är duktig på att påstå motsatsen.
Nu kommer jag i alla fall tillhöra en klass på hela 6 personer, och det är en tillräckligt liten grupp för att göra mig livrädd att jag inte ska passa in. Jag tänker i alla fall vara trevlig, så får vi se vad som händer. Men vad har man på sig? Hur ser ekonomer ut? Tänk om jag kommer för sent eller för tidigt, pratar för mycket eller för lite, gör bort mig? Jag hatar att hamna i nya sammanhang.

Övrigt jag funderar på just nu är varför det tar så lång tid att gräva ned alla elkablar? De pratades om det efter Gudrun, men har det hänt någonting? Det är samma ställen som är drabbade nu med Per (stormen alltså), och vissa kommer inte få tillbaka strömmen förrän nästa vecka! I Sverige, 2007.

Inga kommentarer: