fredag, december 01, 2006

Ballalidida, ballaladidi...

Jag är så himla glad nu! Sakta på väg uppåt igen...
I måndags var allt så tungt, och det blev inte direkt bättre av att prata med CSN och mamma. Återbetalningsskyldig skulle jag bli, och mamma försökte peppa mig på sitt vanliga sätt (Bit ihop och ta dig igenom, inte riktigt min melodi)
I tisdags ringde jag till CSN igen, och då skulle jag helt plötsligt inte behöva betala tillbaka något. Så himla underbart, det känns som tio ton har lyft från mina axlar. Så nu är jag och fri och fattig till efter jul. Eller ja, fri och fri, har ju bara cheerleadingen (typ 40-50 timmar i veckan =)

Ska använda den här tiden till att jobba med mig själv. Och träna mig själv och tjejerna. De är så jäkla bra nu, jag blir så glad =) Shadows for teh win!

Inga kommentarer: