fredag, december 01, 2006

Nej, nej, nej

Åhhh morr! Hade sett fram emot lugn och mysig helg med älskling, men jag fick en ensam och tråkig helg med mig själv, eftersom han drog till Sthlm för några timmar sen. Kul jul.
Fick hysteriskt gråtanfall, och ville inte att han skulle åka. Känner själv hur jobbig jag är, men vad är meningen med att ljuga? Det känns väl lite väl genomskinligt att säga "Nej, det är lugnt, åk du" medan man hulkar som en gris och snoret rinner.

Började precis må lite bättre när jag såg att någon lämnat mobilsvar. En av mina tjejers mamma som lät gravallvarlig och ville att jag skulle ringa upp så fort som möjligt. Lätt när man hör det klockan 23.40. Gaaah, tänk om det är något allvarligt. Tänk om hon har gjort sig jätteilla. Tänk om hon hatar mig och föreningen och hennes mamma vill anmäla oss för barnmisshandel. Eller nåt. Jag som har tillräckligt svårt att sova ändå.