torsdag, januari 11, 2007

I don't have to stick Kelso's stethoscope down my pants every morning, but I still do.

Joråsåatt, jag har fått en laptop. I vårt hus fungerar datorerna så att när vi väl får en ny eller får igång en som var trasig, så lägger den som funkade innan av på en gång. Detta har hänt inte en, inte två, men tre gånger nu! Detta leder alltså till konstanta bråk om vems tur det är, trots att vi numera har fyra(!) datorer. Varav en funkar. Det enda man kan göra är att skratta. Ha.

Har varit duktig och lagt in alla mina föreläsningar och sånt i mitt nya kalenderprogram. Ska fortsätta med födelsedagar alldeles strax.

Det är typ en månad till DM. Det är scary, på många sätt. Vi hade byggträning i går, men ingen av topparna kunde vara med, så det slutade med att jag (som aldrig varit topp) och Fis (som varit topp, men pensionerat sig) körde. Det gick rätt bra, förutom att meningen med hela träningen var att träna TOPPTEKNIK! Så vi kan väl summera det som i stort sett menlöst.

Sen är det ju faktiskt vi som arrangerar DM. Tänk om det går åt helvete. Jag orkar inte med en massa trassel och folk som ringer och tjatar. Det är inte bra, det är dåligt.

Inga kommentarer: