måndag, november 20, 2006

Jag har så väldigt svårt för måsten

Nu är jag i en sån där period igen. Mitt liv alternerar mellan två tillstånd: antingen har jag för lite att göra, och lovar att göra ännu mer saker. Eller så har jag för mycket att göra, och mår fruktansvärt dåligt.

Jag orkar inte så. Idag måste jag läsa bok inför seminariet imorgon, och dessutom skriva ett reflektionsprotokoll. Men jag har inte boken hemma, och bara tanken på att gå upp till skolan och göra detta i biblioteket känns jättejättejättedrygt.

Andra saker som det vore bra om jag gjorde idag:
Skriva ut och kopiera inbjudningar till DM
Göra färdigt ändringarna i uppvisningsprogrammet till träningen imorgon
Dela upp kläderna vi beställt som kom idag
Göra föreningsbokslutet med J
Diska
Städa
Tvätta
Gå på Friskis
Träna på uppvisningsprogrammet

Jag ska ta tag i det. Senare.

Inga kommentarer: