tisdag, november 21, 2006

Cat! I'm a kittycat, and I dance, dance, dance and I dance, dance, dance

Ja, jag är ännu en bloggande flicka med katt. Eller katter kanske man ska säga. Det är dock väldigt mycket lättare att ta kort på Leokatt än Lexkatt. (Nej, de heter inte så egentligen, de heter Lex och Leo, men jag vill säga så. Så man vet vad man pratar om liksom)

Leo är mammas pojke och Lex är pappas. Det råder vitt skilda åsikter i familjen om vilken katt som är keligast, men Leo har ingen emot att bli buren på, så han är lite av min favorit. Fast han är lite mesig också, egentligen. Lex har lite mer integritet. De är i alla fall världens finaste, och hur jag skulle överleva min långa ensamma dagar utan dem står skrivet i stjärnorna. Catlove.

Mer katter:
Kitty Cat Dance
Talking Cats

Inga kommentarer: