fredag, november 17, 2006

Gratis är gott!

Idag går attisex.com i graven, och mina små tankar och idéer hamnar här istället. Det känns som ett stort steg framåt för vår knaggliga ekonomi =)
Mycket att göra idag, måste traska ned till stan. Ska skicka en massa brev, kopiera mina betyg, sätta in lite pengar. Känner mig ganska duktig som har skramlat ihop pengar till steg 3. Så Uppsala, here we come! Ska bli ganska kul faktiskt.

Cheerleadingen går jättebra. Alla mina tjejer är underbara på sitt sätt, även om det skulle vara roligt om alla var på alla träningar så här nära inpå vår allra första uppvisning. Jajemän, om 3 veckor är det dags. Usch, usch, usch, jag är jättenervös. Mest för att jag själv ska klanta till det, tjejerna tror jag på. Black Shadows Allstars for teh win!

Nu är det dags att klä på mig och traska ned på stan.

Inga kommentarer: