lördag, maj 26, 2007

What a day, eh, Milhouse? The sun is out, birds are singing, bees are trying to have sex with them -- as is my understanding ...

Gud vad galet livet har blivit! There's no more XmaZe...
När ens värsta farhågor slår in reagerar man på spännande sätt. Hade någon frågat mig innan allt detta hur jag skulle reagera om M helt plötsligt en dag sa att han varit otrogen och vill göra slut, så tror jag inte att jag skulle svarat att jag skulle få extrem energi, ge mig iväg på en tvåveckors impuls-charter och börja bygga upp mitt liv på nytt innan det ens rasat ordentligt. Men jag klagar inte.

Jag tänker inte sitta hemma och tycka synd om mig själv längre. Nu tänker jag göra allt det där som jag alltid sagt att jag vill göra. Och jag tänker inte anpassa mig efter någon annan igen!

Men jag tänker inte ljuga, jag saknar honom och mår skit ibland också. Men inte alls i den utsträckning alla förväntat sig. Nu börjar ta mig fan livet, och det finns bättre människor att lägga sin energi på...

Inga kommentarer: