torsdag, december 14, 2006

I'm just saying, if I had to get three by lunch, I probably could.

Tyckte väl de väl jäkligt snabba med att sy en hel dräkt. Det visar sig att företaget vi köper dräkter och skor av tyckte var en smart idé att först skicka de skor vi beställt, och sedan skicka T:s dräkt i januari? Vad är meningen? Snacka om onödigt! Eller ja, det är väl bra alla får sina skor till julavslutningen, men nu hann jag ju berätta för T att hennes dräkt skulle komma idag. Som om det inte räcker ändå menar jag.

Jag är verkligen sämst på att berätta för släkt och vänner vad jag tycker om dem. Ifall ni mot förmodan skulle läsa, en liten lista på saker jag tänker på ofta, men aldrig säger:

Tegel: Jag vet att jag är sjukt självupptagen nu (som alltid, men speciellt nu). Jag känner mig så himla dålig varenda gång vi träffats och jag inser att jag pratat om mig och mitt hela tiden. Jag uppskattar att du låter mig hållas, det är så skönt att prata av sig. Jag ska bli bättre på att lyssna på dig, och jag vill att du ska veta att jag vill dig allt gott, och att jag hoppas att alla pusselbitar i ditt liv faller på plats. Jag vill att du ska vara lycklig! Be mig om stjärnorna, och jag tar ned dem åt dig!

Fis: Jag är en sjukt stor beundrare av dig! Att ha ett sånt liv som du har haft, och att fortfarande ha ett sånt gott hjärta och tro på människor! Jag önskar jag vore sån...

F: Jag vet precis hur du känner dig! Vi ska träffas för nattliga promenader, det lovar jag!

Mamma: Jag är så glad att du ställer upp för mig, trots att du själv mår lika kasst. Vi får stötta varandra, och jag hoppas att du känner att du kan älta med mig!

Bebis: Fina, snälla du som gör så mycket för mig, trots att jag beter mig så svinigt. Du är det bästa som någonsin hänt mig, och jag älskar dig av hela mitt hjärta! All my base are belong to you...

Soflumm: Är så glad för er skull, och jag ska höra av mig! Är alltid så rädd för att störa, men det enda det leder till är att jag tappar kontakten med folk. Jag litar på att du säger åt mig om jag är i vägen.

Ti: Jag finns här om du vill prata...

Nu dags att berätta detta också, jag kan ju läsa innantill =)

Inga kommentarer: