tisdag, december 12, 2006

Let's go!

Först av allt:
Är så himla stolt över alla tjejer i Shadows som nailade uppvisningen, speciellt Hurricanes som gjorde det utan T. Inte bra när ena toppen (tillika skitbra gymnast) stukar foten dan innan uppvisning. Men vi gjorde det!

Sen:
Söta L, B och E på julavslutningen idag. Det var så himla vackert.

Annat kul: Fis har blivit moster! Så söt flicka, jag önskar henne och hennes mamma allt gott i världen!

Nu jag:
Jag är en löjlig, löjlig människa. Att jag inte kan få mig själv att förstå att jag inte lever ett bra liv nu.
Det är inte bra alls faktiskt. Vi har inga pengar. Vi har ingen mat (men möjlighet att köpa, fast bebisen vill inte att vi ska låna pengar). Jag sitter vaken natt efter natt och gör en massa saker som inte behövs göras, samtdigt som vårt hem förfaller runt omkring. Jag är ensam, väldigt ensam. Och jag är löjlig som inte tar tag i mig själv. Det går ju faktiskt inte att vänta på att någon annan ska göra det. Creds till mamma som släpar ut mig på promenader, även om jag faktiskt gärna skulle se att det var oftare. Jag mår blä. And I don't make sense...

Inga kommentarer: