fredag, december 22, 2006

You broke you penis

Klantarna på antagningen hade på nått lustigt vis lyckats pajja min ansökan. Jag har sökte först till fristående kurser i vår, men ändrade mig och skickade iväg en restanökan till ekonomprogrammet. Den har kommit fram (en månad efter den första) men på mitt besked stod det att ekonomprogrammet var struket på grund av att jag sökt för många poäng...

Vid såna här tillfällen är man sjukt glad att min mamma jobbar på Högskolan. Hon gled iväg till studievägledaren, och jag ska inte ropa hej än, men det verkar lösa sig. Han ringde till och med dan efter för att berätta att jag inte skulle oroa mig. Söt snubbe. Hoppas det löser sig, ser så fram emot detta. Har till och med lagt upp kurslitten till första kursen på min önskelista på Adlibris (jag är sjuk, jag vet).

Det känns så himla bra inför skolstarten, jag ska samåka med mamma och komma till skolan vid 8.00 varje dag. Väl där ska jag plugga som en gris och fortsätta på min inslagna väg mot överlägsen intelligens (som tyvärr blev lite avbruten för sisådär 4-5 år sedan, när skoltröttheten tog över)

Det är bara så att det ska lyckas nu! Jag ska må bättre, jag ska äta bättre, jag ska sova bättre, och jag ska bli världens bästa redovisningsekonom (eller nåt...). Sådeså!

Wow, I can't wait to get my cast signed!

Inga kommentarer: